Dakfacilities

Administratief Assistent(e)

Administratief Assistent(e)

40 uur per week

 We zijn per direct op zoek naar een Administratief Assistent(e) in Gorinchem.

Je bent een flexibele, administratieve assistent(e) die kansen ziet en benut. Je hebt de motivatie om voor het hoogst haalbare te gaan. Je vervult een proactieve spilfunctie tussen de interne organisatie en werkmaatschappijen. Als administratief assistent(e) ben je medeverantwoordelijk voor het correct en tijdig afhandelen van de financiële administratie met daarbij in het bijzonder het proces van inkopen tot aan factuurbetaling.

Takenpakket:

Primaire taken

  • Onder meer het boeken van diverse boekingsdocumenten in de financiële administratie(s), waaronder inkoopfacturen, declaraties, creditcards en de kas.
  • Telefonisch/ mail contact met (interne) klanten over onduidelijke posten.
  • Verwerken van uren en urenstaten in de projectadministratie(s)
  • Verantwoordelijk voor het juist administreren van projecten.

Secundaire taken

  • Afhandeling van de correspondentie van de leveranciers /onderaannemers.
  • Assisteert waar nodig op de finance afdeling.
  • Rapporteert inzake de voortgang van de werkzaamheden aan de teamcoördinator.
  • Signaleert mogelijkheden tot verbetering van de werkzaamheden en bespreekt deze met teamcoördinator.

Wat heb je in huis?

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • MBO/HBO werk- en denkniveau, eventueel aangevuld of aan te vullen met Moderne Bedrijfsadministratie.
  • Max 3 jaar werkervaring in administratie. Ervaring is niet het belangrijkste, doorgroeien binnen onze afdeling wel.
  • Je woont bij voorkeur in de omgeving van Gorinchem.
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar.
  • Pro actief en probleemoplossend.
  • Ervaring met Navision is een pré.

Wie zijn wij:

Dakfacilities is de dienstverlenende organisatie van enkele vooraanstaande bedrijven uit de dakenbranche op het gebied van ICT, financiën, personeelszaken, kwaliteit & techniek, productontwikkeling en marketing. Alle bedrijven kenmerken zich door hun eigen expertise, maar zijn verbonden door de kernwaarden: toonaangevend, enthousiast, open en betrokken. De ongeveer 500 medewerkers voelen zich nauw verbonden met onze informele organisatie, hebben plezier in hun werk en streven naar resultaat. Daar krijgen ze ook wat voor terug. Van goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werk gerelateerde opleidingen en carrièremogelijkheden.

Wat bieden wij jou?

  • Een goed salaris dat past bij jouw werk- en denkniveau en ervaring.
  • 25 vakantiedagen en 5 ATV dagen op basis van een 40-urige werkweek.
  • Mogelijkheid tot opleiden en ontwikkelen.
  • Een gezellig team en prettige werksfeer.
  • Een dynamische organisatie, waarin ruimte voor eigen inbreng centraal staat.

 

Geïnteresseerd?

Is dit profiel jou op het lijf geschreven en ben je nieuwsgierig geworden naar onze organisatie? Dan willen we je uitnodigen om je motivatie en CV te sturen naar werken@msq.nl. Wil je eerst meer informatie dan kun je bellen naar 06-82959956.