Administratief medewerkster

Keromat

16-24 uur

Wie zijn wij ?

Keromat is een bedrijf gespecialiseerd in dakhandel. Keromat is sterk groeiend is en voorziet klanten van een breed en compleet assortiment van dakmaterialen.

Welke vanaf 1996 actief is in Nederland. Keromat is gestaag gegroeid tot een gezonde organisatie en levert een totaalpakket voor diverse doelgroepen.

Keromat heeft vaste enthousiaste medewerkers die met veel passie en liefde voor het vak het brede leveringspakket aanbieden bij een grote klantenkring.

Wat ga je doen?

Je bent een flexibele, administratieve medewerker die kansen ziet én benut. Je hebt de motivatie om voor het hoogst haalbare te gaan. Je vervult een proactieve spilfunctie tussen de interne organisatie, klanten en hoofdkantoor. Je weet zelf je taken en verantwoordelijkheden goed in te schatten. Je ziet het werk liggen en pakt dit op. Een hands-on mentaliteit spreekt daarom voor zich.

Jij bent onder meer zelfstandig verantwoordelijk voor:

  • Verzorgen van de uitgaande correspondentie van de afdeling.
  • Verwerken van opdrachten en uitvoeren van bijbehorende communicatie.
  • Verzorgen en beheren van specifieke documenten.
  • Actueel houden van het systeem m.b.t. klanten bestand en het op de juiste wijze archiveren van data.
  • Verzorgen van de facturatie.
  • Verantwoordelijk voor de voorraadadministratie.
  • Uitvoeren van diverse controles.
  • Opmaken van rapportages.
  • Een juiste verwerking van de administratieve gegevens, zodat het bedrijf beschikt over de juiste informatie.

Wat heb je in huis?

  • Je hebt MBO+ HBO werk en denkniveau
  • Affiniteit met de bouw is een pre, maar geen vereiste: een enthousiaste, leergierige en gedreven werkhouding des te meer.
  • Je bent proactief, doelgericht en nauwkeurig.
  • Kennis van Excel en Gilde.
  • Je bent woonachtig in omgeving Emmen.
  • Je bent minimaal 16-24 uur beschikbaar per week.

Wat bieden wij jou?

  • Een goed salaris dat past bij jouw werk- en denkniveau
  • 25 vakantiedagen en 5 atv-dagen.
  • Een functie waarin je jezelf kan ontwikkelen en jouw ambities kan waarmaken.
  • Een gezellig team en een prettige werksfeer.
  • Een dynamische organisatie, waarin ruimte voor eigen inbreng centraal staat

 

 

Is deze functie en dit profiel jou op het lijf geschreven en ben je nieuwsgierig naar onze organisatie? Dan willen we je uitnodigen om je motivatie en CV te sturen naar werken@msq.nl . Cv’s zonder motivatie worden niet in behandeling genomen.